X
تبليغات

تصویر ثابت

از صفحات با رتبه بالا دیدن کنید
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 45
چهارشنبه 18 اسفند 1400 زمان : 10:55

هیچ چیز به شما بیشتر از بازدید از صفحه ها تولید محتوا در مشهد با درجه بالا، ایده برای مقصود کاوش نمی‌دهد.

در واقع، رویکرد دیگری نیست که حقیقتا بفهمیم یوزرها پیرو چه چیزی می باشند.

یک نکته: درصورتی که این شغل را برای حاصل برتر جستجوی عبارت “best protein powder” ایفا دهیم، می بینیم که برخی از صفحه های در رابطه گونه های پودرهای پروتئینی(whey, casein, egg protein, hemp) حرف می‌نمایند.

و باقی صفحه های در رابطه پودرهای پروتئینی برای فروش کلام می‌نمایند:

پس این طور به لحاظ می آید که دو تعبیروتفسیر گوناگون از عبارت “best protein powder” به دست می آید.

(از روش SERP هیچ جوره به اینگونه چیزی پی نمی‌بریم.)

در حالتی‌که شما می‌بایست محتوایی در این مورد ساخت و ساز می‌کردید، بایستی تصمیم می‌گرفتید که کدام زاویه روءیت کرد، برای محتوای شما مطلوب میباشد. همینطور میگردد هر دو زاویه رویت کرد را در محتوای خویش پوشش اعطا کرد.

به دنبال یک سری نکته در رابطه غرض کاوش آورده گردیده که اینجانب بعداز بازدید از صفحه های با درجه بالا فهمیده‌ام:

• تصاویر و جلوه‌های بصری بسیار اصلی اند: یوزرها میخواهند ببینند که کدام پودر پروتئینی شایسته ترین میباشد.

• پیوند صفحه ها خرید یاری کننده اند: بیشتر صفحه های با درجه بالای حالا حاضر، پیوند‌های کوتاه خرید از Amazon یا این که جاهای دیگر را دارا هستند. سنجیده میباشد، و بسیار هم دارای اهمیت؛ از آنجایی که‌این یک واژه کلیدی پژوهش ها تجاری میباشد.

• تقسیم‌بندی مبنی بر رژیم غذایی دارای اهمیت میباشد: عموم نمیخواهند لیستی همگانی از شایسته ترین پودرهای پروتئینی در چنگ داشته باشند. می خواهند بدانند کدام برای رژیم غذایی اختصاصی خودشان، شایسته ترین میباشد. پس افزودن‌ اطلاعاتی منحصر گیاهخواران، وگان‌ها و رژیم‌های فارغ از-قند الزامی میباشد.

کیس آیتم مطالعه شماره 1: ارتقا 677 درصدی ترافیک ورقه، با باصرفه‌سازی مقصود کاوش

در سال 2017، ما شیت هدفی ساخت کردیم که برای واژه کلیدی “backlink checker” سکو کسب نماید(14000 سرچ ماهانه).

به این صورت بود:

میتوانید کاغذ بدون نقص را از اینجا و از روش Wayback Machine ببینید.

به برهه زمانی دو سال، این کاغذ سعی خیر داشت و تعدادی هزار بازدید کننده را ماهانه به سمت ما می‌کشاند، ولی هیچ موقع جزو پنج شیت اولیه، برای واژه کلیدی غرض‌گیری گردیده نبود.

به لحاظ میرسید که در بین مقام 6 تا 10 گیر نموده است.

ولی در 13 سپتامبر 2018 ما تغییر تحول کوچکی در کاغذ ساخت‌و‌ساز کردیم...و ناگهان ترافیک شیت به صورت سرسام آوری زیاد شد!

این ورقه الان ماهانه بیشتر از 53000 بازدید از روش سرچ ناپخته دارااست!

یعنی پرورش 677 درصدی... در کمتر از شش ماه!

همینطور برای واژه کلیدی آیتم مقصود خویش، در موضع اولیه هم قرار گرفت.

و از آن فرصت هم جایگاهش تغییری نکرده.

نکته جانبی: این شیت همینطور کلی عیب گیری منفی از طرف کارشناسان بهینه سازی گرفته میباشد. کسی گفته بود که هزاران پیوند نادر کیفیت و اسپم در کاغذ وجود داراست، البته کاغذ همچنان با اقتدار ادامه میدهد. و ما حتی لینک و پیوند‌ها را تغییر و تحول هم نداده‌ایم.

پس چه چیزی تغییر‌و تحول کرد؟

خیلی بی آلایش، ما به صفحه های با سکو بالا نگاهی کردیم و یک چیز خیلی اصلی را در امر غرض کاوش فهمیدیم:

یوزرها در ادامه یک ابزار backlink checking بدون‌پول می باشند، خیر یک برگه غرض خسته کننده.

پس ما به عبارتی چیزی را بهشان دادیم که می‌خواستند:

ورقه غرض ما درحال حاضر به عقیده خودمان شایسته ترین backlink checker بدون‌پول در وب میباشد.

و این واقعه صرفا همین یک توشه نیفتاد.

کیس گزینه مطالعه شماره 2: ارتقاء 3100 درصدی ترافیک ورقه، با با صرفه‌سازی غرض کاوش

در سال 2016، ما فاکتورهای مرتبه‌بندی سئوی داخلی تارنما(on-page بهینه سازی) را به واسطه 2 میلیون واژه و کلمه کلیدی مطالعه کردیم.

آن پست، بوسیله Wayback Machine به‌این صورت بود:

نکته جانبی: پست بدون نقص را از اینجا مشاهده کنید.

پست نیکی بود، البته هیچ وقت درجه‌اش ارتقاء پیدا نکرد یا این که ترافیک متعددی کسب نکرد.

پس ما خصوصی به صفحه ها با مرتبه بالا زدیم و کارایی کردیم بفهمیم نقص‌ از کجاست، و زود فهمیدیم که نقص‌ از مقصود کاوش میباشد.

اصولا، یوزرها در ادامه یک تحقیق نبودند، بلکه یک راهنمای عملی می‌خواستند.

فیض کارمان این شد.

حال آن پست جزو پنج سکو برتر میباشد...

و ترافیکش 3100 درصد ارتقاء یافته میباشد!

فیض گیری
غرض کاوش احتمالا مهم ترین "فاکتور سکو‌بندی" در سال 2019 میباشد.

درصورتی که پیروز نشوید آنچه را که یوزرها می خواهند به آنان بدهید، شانس مرتبه‌بندی‌تان عملا صفر میباشد. ما این قضیه را بارها و بارها در محتوای پست‌هایی که در بلاگ Ahrefs منتشر می کنیم، چشم‌ایم.

حتی درصورتی که پیروز گردید که گوگل را برای زمان کوتاهی گول بزنید و با شیت‌ای نادر کیفیت، مرتبه بالا کسب فرمائید، مطمئن باشید که آنان بلاخره متوجه موضوع می شوند. ممکن میباشد فردا بفهمند، یا این که ماه دیگر، یا این که سال دیگر، البته هر موقع که بفهمند، مرتبه‌بندی‌تان از آسمان به فرش سقوط می‌نماید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 177
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1224
  • بازدید کلی : 7216
  • کدهای اختصاصی