X
تبليغات

تصویر ثابت

چرا ویرایش محتوا مهم است؟
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 132
يکشنبه 8 فروردين 1400 زمان : 12:51

مورد و غرض آخری این محتوایی که ایجاد میکنیم چه می باشد؟
چه افرادی قرار میباشد کاربر این محتوا باشند؟ این مخاطبان چه خصوصیت هایی دارا هستند؟
جواب به‌این دو پرسش قدم مهمی در بازنویسی محتوا به حساب میآید. غرض و مورد محتوا، محوری میباشد تولید محتوا در مشهد که مجموع مطالب و پیام های مطرح گردیده در متن بایستی حول آن بچرخد. مسئله محتوای خویش را در لحاظ بگیرید؛ آنگاه ملاحظه کنید مجموع مطالبی که در متن خویش ارائه نموده اید مربوط به آن قضیه می‌باشند یا این که خیر؟

در‌این فعالیت ظریف باشید و صداقت به خرج دهید. همت نکنید تنها به خیال وقتگیر خیس کردن مقاله خویش موردها کناره ای و نادر رابطه را در متن نگه دارید. لبه رفتن و پرداختن به جزییاتی که اهمیت ندارند، صرفا از کیفیت عمل شما می کاهند. چه بسا یک مقاله کوتاه ولی تماما متمرکز و یک دست صدها برابر تاثیرگذارتر از یک مقاله زمان بر باشد.

هم اینگونه چک فرمائید آن مطالبی که مطرح نموده اید آیا با کاربر هدفتان سنخیت دارااست؟ نمونه هایی که به عمل برده اید، لحنتان در محتوا، جزییاتی که به آن‌ها پرداخته اید و… همگی این موردها بایستی با استفاده کننده هدفتان و پرسونای وی دارای ارتباط باشند.

بازبینی ساختار و ساخت‌و‌ساز یکپارچگی در آن
ما قبلا هم در رابطه ساختار محتوا مطالبی منتشر کرده ایم. در‌این مطالب از این گفته ایم که ساختار محتوا در کل از یک قسمت پیشگفتار، یک بدنه اساسی و یک نقطه پایان بندی و فیض گیری تشکیل میگردد. هر کدام از قسمت های ساختار محتوا خصوصیت هایی دارا‌هستند که در آن مطالب کامل آیتم چک قرار گرفته اند.

کلاً، پیشگفتار محتوا، جایی میباشد که بایستی اعتنا استفاده کننده را به خویش جلب فرمایید؛ بایستی احساسات اورا تحریک کرده و از این‌شیوه او‌را با محتوای خویش یاروهمدم فرمائید. پیشگفتار محتوا بایستی به نحوی باشد که در استفاده کننده علت قرائت بی نقص متن را تولید نماید. این فعالیت با تولید گرفتاری و سوال های خیالی شکل میگیرد.

بدنه مهم محتوا، جایی میباشد که پیام های متبوع خویش را به استفاده کننده منتقل میکنید. در بدنه اساسی محتوا بایستی به نیاز و گرفتاری استفاده کننده جواب بدهید. راهکارها و توضیحات ضروری بایستی به روش ای دارای انسجام و یکدست در بدنه اساسی محتوا بیان بشوند.

در نقطه نهایی نیز در پایانی نصیب، بایستی به یک عده بندی برسید. برای نقطه پايان بندی محتوا شیوه های مختلفی وجود داراست. به عنوان مثال می شود به این مفاد اشاره نمود:

مرور کردن مطالب و راهکارها به طور لیستی
دعوت از استفاده کننده به مبادرت با عنوان کردن پرسش
هدایت استفاده کننده به سوی مطالب دارای ارتباط و پیوند دهی به آنها
آن چه که درین مرحله از دستکاری محتوا اهمیت دارااست، ارزیابی انسجام در بین این قسمت هاست.

آیا هر کدام از قسمت های پیشگفتار، بدنه مهم و نقطه نهایی بندی خصوصیت های ضروری خویش را دارا هستند؟
آیا فی مابین همگی آنان رابطه و انسجام برقرار میباشد؟
آیا استفاده کننده مسیری هموار از در آغاز تا انتهای محتوا در پیش رو دارااست؟
جواب به‌این سوال ها میتواند راهگشای شما در‌این مرحله باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 286
  • بازدید کلی : 286
  • کدهای اختصاصی
    \r\n