X
تبليغات

تصویر ثابت

پروموت کردن محتوا چیست
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 4
سه شنبه 31 فروردين 1400 زمان : 11:30


چه منفعت‌ای داراست، در صورتی کسی نبیند که‌این کلیه محتوای عالی ساخت و ساز می کنید؟ تولید محتوا در مشهد در دنیای حقیقی، هر مجال که یک پست تازه منتشر می‌کردید، دسته متعددی از عموم به تارنما شما مراجعه می‌کردند. در حقیقت – به ویژه وقتی که مبتدی را استارت کرده‌اید- موردنیاز میباشد اشخاص را به به کارگیری از مطالبتان و حتی ارسال آن ها در فضای آنلاین خودشان جلب نمایید.

از این رو، در ساخت و ساز محتوا، تبلیغ محتوا به به عبارتی اندازه که محتوایی را ایجاد می کنید برای استراتژی شما اساسی میباشد. نرم افزار تبلیغاتیتان بایستی بوسیله پرسونای شما هدایت خواهد شد؛ وقتشان را آنلاین می گذرانند؟ در چه ساعتها روز از یک بستر خاص به کارگیری می‌نمایند؟ چندبار می خواهند محتوای شمارا ببینند؟ به چه شکل دوست دارا‌هستند محتوایی را به کار گیری نمایند؟ ارتقا محتوا به واحد سنجش میانگین متعدد میباشد و برای هرمورد مقررات خاصی وجود داراست.

کانال‌های اجتماعی
در حالی که رسانه‌های اجتماعی، ابزاری برای ساخت و ساز ارتباط ها می‌باشند، می‌قدرت از آنان برای تبلیغ محتوا نیز به کار گرفت. تمامی چیز به یافتن تعادل مطلوب میان خویش تبلیغ، به اشتراک گذاری داده ها موثر و سرگرمی بستگی داراست. صورت بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و Snapchat همگی رسانه‌های خیر برای ساخت و به اشتراک گذاری مطالب دارای ارتباط میباشند. نکته کلیدی در تغییر‌و تحول آن محتوا برای متناسب سازی با هر پلتفرم میباشد.

پست الکترونیک مارکتینگ
نشانی اینترنتی یکی شایسته ترین رویکرد‌ها چهت نیل به مخاطبان میباشد، به خصوص در تبلیغ محتوا؛ به جهت این که هرکسی در لیست ایمیلتان باشد، شنیدن مطالب شما‌را تعیین کرده و همینطور شما می توانید یقین داشته باشید که پیام‌هایتان را اخذ می‌نمایند.

با این وجود، بهتر میباشد با ارسال محتوا دارای ربط به لیست‌های تقسیم گردیده، نرخ راندمان خویش را بهبود داد؛ بدین مفهوم که مخاطبانتان، مشتاق تلاوت همگی چیزهایی می‌باشند که شما با شیوه های مختلفی برای آن‌ها ارسال می کنید.

پروموت کردن به شیوه تبیلغات کلیکی
پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به شما امداد می‌نماید تا مطالب خویش را در مقابل مخاطبان تازه از روش تبلیغات هدفمند و مبلغی اخذ فرمائید. این تبلیغات می توانند در کانال‌های اجتماعی، موتورهای کاوش یا این که وبسایت‌های دیگر جاری ساختن شوند.

وقتی که پرسونای خریدار خویش را انتخاب می کنید، میخواهید مسیر مبلغی را طی کنید تا در سوی مقصود قرار دادن اشخاص بی عشق، هدر نرود. زمانی مخاطبان خویش را تحت بیاورید، ارتقا هزینه قادر است یک ROI عالی به توشه آورد.

هم نشری محتوا (Syndication)
تبلیغ محتوای شما از روش شبکه‌های دارای اعتبار فرد ثالث، راهی عالی برای ساخت و ساز استفاده کننده میباشد. هم نشری محتوا، میتواند کاربر بیشتری برای شما آماده نماید که در غیر این شکل صرفا با سعی خودتان نمی‌توانید به آن مخاطبان دست یابید.

تکرار محتوا
زمانی که محتوا را مجدداً گزینه به کار گیری قرار می‌دهید، مجدد از چیزی استعمال میکنید که بازه زمانی فرصت متعددی را صرف ساخت‌و‌ساز و تبدیل آن در قالب‌های متعدد کرده‌اید تا بتوانید استعمال بیشتری از آن داشته باشید.

تحت عنوان بازیافت به آن نگاه فرمایید. شما میخواهید برای ساخت‌و‌ساز محتوا خویش در مقابل مخاطبانتان مجال کمتری را صرف فرمایید. برای مثال، آن پست وب لاگ که شما در باب آمار بازاریابی نوشتید نیز می تواند تحت عنوان یک اینفوگرافیک عالی یا این که حتی یک کلیپ گزینه استعمال قرار بگیرد. در‌صورتی‌که چیزی را با یک قالب ساخت و ساز کرده‌اید، عملکرد نمایید با آحاد نحوه‌های دیگری که می توانید آن داده ها را به به عبارتی اندازه مؤثر فرمائید، استعمال نمایید.

۳. گونه های محتوا را بشناسید
اولیه از کلیه بایستی بدانید کاربر شما چه کسی است و چه نوع محتوایی را دیدنی می داند و برای مطالعه آن فرصت میگذارد. این فعالیت قادر است به شما یاری دهد در بین یک سری نوع محتوا، کدام یک را گزینش کرده و به مخاطبان ارائه دهید. بعضی از دوستداشتنی‌ترین گونه های محتوا عبارتند از:

بلاگ
مطالب بلاگ‌ها به راحتی قابل هضم و فریبنده میباشند و برای این ساخت میگردند که مخاطبان را از آنچه در کسب و کارتان می‌گذرد، با خبر نمایند. در صورتی رستوران دارید ممکن میباشد بخواهید یک‌سری مقاله کوتاه در وب لاگ خویش منتشر فرمایید. این مطالب می توانند درباره‌ی هر چیزی مثلا منو، شیوه طبخ غذاها، تفاوت با بقیه رقبا و حتی سوابقٔ کاری رستورانتان باشد. ساخت و ساز محتوا کیفیت بالا میتواند سبب جذب استفاده کننده گردیده و اشخاص بیشتری را به رستوران شما دعوت نماید از همین رو چگونگی ساخت محتوای با کیفیت برای کسب و کارتان را به یک حق تقدم تبدیل نمائید.

نکته حائض اهمیت دیگر راجع‌به تصویب محتوا در وب لاگ این میباشد که نباید آن را به طور زمانبر تنظیم نمائید چون از شکیبایی کاربر بیرون بوده و جذابیتی برای وی نخواهد داشت. شایسته ترین مطالب در حوزه وب لاگ چیزی حدود ۷۰۰ الی ۱۰۰۰ واژه می باشند.

محتوای مجموعه بندی گردیده
در‌حالتی که یک وبسایت در امر بیزنس الکترونیک دارید بایستی به تفکر مجموعه بندی مطالب خویش باشید. در وبسایت خویش نمی‌توانید از کلیهٔ عبارات دنیای حقیقی به کارگیری نمایید یعنی در واقع به کار گیریٔ شما از عبارات بستگی بدین دارااست که بخواهید محصول ها خویش را به چه شکل معرفی نمائید. ضابطه کلی این میباشد که حداکثر تا ۲۰۰ واژه در هر تیم بندی محتوای سود بگیرید.

نوشته‌های وقت گیر
نوشته‌های زمانبر معمولاً برای فراگیری و آگهی به عمل میروند. درباره‌ی چگونگی ذکر این فراگیری‌ها تامل کرده و از ایده‌های مطلوب به کار گیری نمایید. برای این نوع محتوا هیچ محدودیتی از دید تعداد عبارات نیست چون این مطالب بایستی آموزنده باشند و کل اطلاعاتی که مایحتاج مخاطب میباشد را به وی ارائه دهند.

پست مهمان
نمی‌دانم اعتقاد میکنید یا این که خیر البته بهتر میباشد بدانید بخش اعظمی از کمپانی‌ها از پست مهمان در وب سایت خویش استعمال می‌نمایند. با اینکار آنان میتوانند قابلیت و امکان دسترسی به وبسایت خویش و تعامل با خوانند‌گان خویش را ارتقاء دهند. اما می بایست مدام به تعداد لغات دقت داشته باشید زیرا تعداد عبارات می تواند شمارا در نوع نگارش محصور سازد.

حس می کنید هنگام تلاوت متن یک وب لاگ، مهمترین اصل چه میباشد؟

شوخی:دوست دارم پست‌هایی را بخوانم که سبب خندهٔ اینجانب گردد.
تصاویر: تلاوت متن‌هایی که بین نوشته‌های آن تصاویر قرار گرفته‌اند، آسانتر میباشد.
اینفوگرافیک: درصورتی که کل داده ها در قالب در یک اینوگرافیک قرار گیرد می تواند اهمیت مطالب را پررنگ نماید.
مقاله‌ها حقوقی و رشته‌ای: مقاله‌ها آموزشی می بایست به نظر لحن و واقعیات ارائه گردیده در آن، فن‌ای باشند.
تنوع: درصورتی که که در بلاگ از مزاح قابل قبولی استعمال شود، اینجانب از شوخی در بلاگ لذت می برم ولی این بسیار اهمیت داراست که برای مقاله‌ها از لحن دور از شوخی مصرف شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 280
  • بازدید کلی : 280
  • کدهای اختصاصی
    \r\n