X
تبليغات

تصویر ثابت

به قالب بندی محتوای خود توجه کنید
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 17
چهارشنبه 11 فروردين 1400 زمان : 7:28


تغییرات بی آلایش در قالب بندی محتوا معمولاً تفاوت بزرگی را در نسخه برداری کردن تولید محتوا در مشهد آن ساخت‌و‌ساز می نماید. موارد ذیل مواقعی می باشند که در قالب بندی محتوا می بایست آیتم اعتنا قرار بگیرند:

بولت ها: برای غیر وابسته کردن مطالب می‌توانید از بولت پوینت ها به کار گیری نمائید، صحیح مثل همین پاراگرافی که در حالا مطالعه آن میباشید.
لیست های شماره گذاری گردیده: در‌حالتی که تعداد محصور و دقیقی از نکات را میخواهید مشخص و معلوم نمائید استعمال از شماره گذاری می‌تواند رویه مطلوب تری باشد.
نوع فونت: به کارگیری از اشکال مختلف فونت برای مطالب متعدد میتواند در خوانا بودن محتوا تاثیرگذار باشد.
کپشن (زیرنویس) تصاویر: به کار گیری از کپشن ها برای توضیح تصاویر، در جابجایی مضمون‌ آن تاثیر متعددی داراست، چون دیده مخاطبان طبیعتا به متن ذیل تصاویر کشیده می گردد. برای این خواسته از توضیحات وقتگیر خیس هم میتوانید برای تصویر خویش استعمال فرمایید.
علاوه بر مواقعی که تیتر شد، هایلایت کردن، تغییر تحول ضخامت، رنگ و فرم فونت ها منجر می‌شود قسمتی از محتوا بیشتر آیتم دقت قرار بگیرد. البته در به کار گیری از این ترفندها نباید زیاده روی گردد تا تاثیر منفی بر کاربری که محتوا را مطالعه می نماید نداشته باشد.

فراموش نکنید که مخاطبان آنلاین علاوه بر عدم تصمیم به تلاوت محتواهای زمانبر، عشق و علاقه ای هم به قرائت محتواهای تبلیغاتی و بازاریابی ندارند، پس در حالتی که می‌خواهید صدای متفاوتی داشته باشید و بتوانید با ایجاد محتوا به درآمدزایی برسید بهتر میباشد این نکات را رعایت فرمائید:

هنگام ارائه داده ها راجع‌به مال یا این که سرویس ها خویش، منصفانه بنویسید. نیازی وجود ندارد عالی و کامل باشید، صرفا بایستی بتوانید متکی بودن مخاطبان خویش را جلب فرمائید.
به چیزی که نمی توانید آن را اثبات نمایید افتخار نکنید. کارایی فرمایید با ساخت‌و‌ساز پیوند به داده ها دارای اعتبار برای خویش اعتبار ساخت و ساز فرمائید.
اغراق نکنید. در حالتی که شغل شما فروش هندوانه باشد، نمی توانید داعیه فرمائید که خوشمزه ترین هندوانه ها را دارید زیرا این داعیه قابل ثابت وجود ندارد. البته میتوانید مدعا باشید که هندوانه های شما آبدار و شیرین میباشند و تابحال چنددفعه تحت عنوان تولید کننده برتر تعیین گردیده اید.
فیض گیری:

سالها پیش ساخت‌و‌ساز «محتوای قابل کپی کردن» اهمیت بسیار متعددی نداشت البته امروزه با تغییر و تحول خلق و خوی مخاطبان در قرائت مطالب می‌توانید با استعمال از این نوع محتوا تجربه مخاطبان خویش را بهبود داد. آری! تماماً صحت دارد، در حالتی که میخواهید نوشته هایتان خوانده گردد بایستی به سلایق مخاطبانتان با خبر باشید. می بایست قرائت مطالب شما برای آن‌ها کاری سهل و آسان، شادی بخش و کارآمد باشد. در سود میتوانید مخاطبان خرسند تری داشته باشید که رغبت متعددی برای وقت گذرانی در تارنما شما و قرائت محتواهای منتشر گردیده در آن و در غایت به کارگیری از تولید ها و یا این که سرویس ها شما‌را دارا هستند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 283
  • کدهای اختصاصی
    \r\n