X
تبليغات

تصویر ثابت

محتوا چگونه کسب‌وکار را توسعه می‌دهد؟
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 26
چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 زمان : 10:31


محتوای خوب طلاست یعنی چه؟! ایجاد محتوا بیش تر از هر چیز دیگری می تواند روی شناخته شدن توليد محتوا در مشهد و ارتقا درآمد کسب‌وکار شما تاثیر داشته باشد، ولی آیا بها مجموع محتواها یکسان تلقی می گردد؟ چه عواملی قیمت یک محتوا را برای ما معین می‌نماید؟ اصول مشترکی که در همگی محتواها رعایت می شوند، چه چیزهایی می‌باشند؟ چه طور قادر خواهیم بود به یک غرض‌گذاری ظریف برای سیستم ساخت‌و‌ساز محتوا خویش برسیم؟ در‌این نوشته‌علمی از یاراپلاس قصد داریم به همه سوال ها مذکور جواب دهیم. پس با ما در‌این نوشته‌ی علمی از یاراپلاس همدم باشید.

هدف ها ساخت‌و‌ساز محتوا
بیشتر اشخاص برای اینکه بتوانند تجارت خویش را رونق دهند و به همگی اشخاص معرفی نمایند محتواهایی ساخت‌و‌ساز می نمایند که فعالیت آنها‌را به کلیه اشخاص معرفی نماید. همان طور که میدانید هر چقدر مقاله ساخت گردیده موثر خیس باشد، جذابیت بیشتری برای خواننده خواهد داشت و اشخاص بیشتری را به خویش جذب می نماید و در مقطع کوتاهی تعداد بازدید کننده های آن ارتقا می‌یابد. این محتواها با مطالب موءثر خویش میتوانند درجه و قیمت وبسایت شمارا بالا ببرند. ولی امروزه کسانی دارای تخصص در این مورد عمل می نمایند که با ساخت‌و‌ساز محتوای خویش شایسته ترین سرویس را برای وبسایت ها اعمال می‌دهند.

جا گشودن در بازار
این روز ها با پیشرفت‌های تکنولوژی و فراگیر شدن وب و دستگاه‌های ارتباطی دیجیتال، هر نوع کسب‌وکاری که داشته باشید مستلزم معرفی آن در اینترنت‌وب سایت و کانال‌های مجازی متفاوت میباشید. کسب‌وکارهای نو‌فعالیت معمولاً تا مدتی این مقصود را دنبال می‌نمایند که قادر است در آینده با مقصود مهم‌تری مانند فروش یا این که درآمدزایی جایگزین گردد.

کسب اعتبار
حتی در صورتی‌که از وب به صورت بدون واسطه کسب درآمد نکنید، بدین مضمون‌ وجود ندارد که سوای حضور مفید در آن می توانید پشت گرمی همگانی را به دست آورید. از کوچک‌ترین کمپانی‌ها تا غول‌های هر کسب‌وکار، به صورت تر و تمیز روی اینترنت‌تارنما و کانال‌های مجازی اتوماتیک می‌نمایند. اهمیت و اثرگذاری محتوایی که منتشر میکنیم چنانچه بیشتر از کیفیت خدماتمان نباشد، کمتر وجود ندارد. از حیث یک شخص معمولی در جامعه که جست‌وجویی در گوگل اعمال میدهد، او‌لین کمپانی‌ها و کسب‌وکارهای اکران داده گردیده، اعتبار و کیفیت بیشتری هم دارا هستند و چهت نیل به‌این مقام، نیاز به محتوا دارید.

فروش تولید ها
تارنما‌های فروشگاهی، یک کدام از گروه وب سایت‌هایی میباشند که به صورت مداوم نیاز به محتوا دارا‌هستند و بایستی داده ها تولیدها و وب لاگ خویش را به روزرسانی نمایند. محتوای خوب هم تارنما را در موتورهای جست‌وجو بالا می آورد و هم خریدار را ترغیب می‌نماید که فروش وبسایت شمارا یکسری برابر ارتقاء میدهد.

فروش سرویس ها
مانند تارنما‌های فروشگاهی، ارائه‌دهندگان سرویس ها نیز می توانند به امداد محتوانویسی تخصصی، درآمد خویش را ارتقاء دهند.

پیکار محتوا برای بقا
رقابت در بازاری که بقیه کمپانی‌ها و فروشندگان جنس و سرویس ها آن روی گفت و گو‌های برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و seo به صورت قادر فعالیت می‌نمایند، فارغ از ساخت‌و‌ساز محتوای فن‌ای قابلیت‌پذیر وجود ندارد. در حالتی که خوب روی محتوای اتومات نکنید، با‌گاز از بازار به خارج رانده می شوید.

تصاحب کردن تبلیغات
در صورتی از آن تیم کسب‌وکارهایی میباشید که تنها از روش تشکیل داد و تقویت وبسایت و در سود به چنگ آوردن تبلیغات متفاوت درآمدزایی می کنید، مسلماً می دانید که محتوا چقدر اهمیت داراست. در وبسایت‌های این‌چنینی، غرض از محتوا معمولاً مشغول کردن استفاده کننده، استحضار‌رسانی و ارتقاء دور اندیشی میباشد و مطالب به سیرتکامل‌ای چیده گردیده‌اند که برای بیشترین فرصت ممکن شمارا در وب سایت بچرخانند و نگه دارا هستند.

چه محتوایی گرانبها میباشد؟
جواب‌گویی بدین پرسش تماماً بستگی به غرض شما از ساخت‌و‌ساز محتوا دارااست، ولی اصولی کلی بایستی در مجموع موقعیت رعایت خواهد شد. به عنوان مثالً:

حق تقدم مدام با جلب رضایت بازدیدکننده میباشد. محتوایی جامع و بدون نقص ساخت‌و‌ساز نمایید که جواب کاربر را در بر بگیرد و به سهولت بتوان از روش آن به مقصود جست‌وجو رسید. هیچ‌چیز بدتر از آن وجود ندارد که استفاده کننده وارد وب سایت شما خواهد شد و به جهت پیدا نکردن پاسخ تخت‌گاز بیرون خواهد شد و به یک کدام از دیگر از نتیجه ها جست‌وجو مراجعه نماید.
محتوا بایستی مربوط به قضیه‌ی عمل شما و در بر گیرنده‌ی کلیدواژه‌های مهم و فرعی وب سایت باشد. در کانال‌های اجتماعی نیز ساخت محتوا می بایست دارنده پیوستگی و انسجام مفهومی باشد و عنا وین محتواها مرتبط با یکدیگر و در راستای عمل مهم شما باشند. برای مثال در صورتیکه ارائه‌دهنده‌ی سرویس ها کامپیوتری می باشید، تایپ کردن مطالب مربوط به آشپزی یا این که مد، خیر فقط کمکی به سایتتان نمی‌نماید، بلکه امتیازی منفی به حساب می‌آید.
درستی اطلاعات دردسترس در محتوا، افزون بر آن‌که یک اصل اخلاقی میباشد، پشت گرمی استفاده کننده شما‌را هم ضمانت می‌نماید و او‌را مشتاق به تعقیب کردن محتواها یا این که استعمال‌ی دوباره از سرویس ها و تولیدها شما می‌نماید.

غرض‌گذاری محتوا
همان گونه که میدانید ایجاد محتوا اصولی کلید اعتمادسازی و برندینگ میباشد به این ترتیب سفارش می‌کنیم بعداز تلاوت سه قدم تحت به طبع به کلیپ درود ادز در یوتیوب مراجعه نمایید.

قدم نخستین: آشنایی کسب‌وکار خویش
مثل تمامی‌ی مقصود‌گذاری‌ها، عمل با خودشناسی آغاز میشود. اگاهی ظریف از پتانسیل‌ها، توان‌ها، طرح کسب‌وکار (Business Plan)، میزان دارایی، نیروی انسانی و گنجایش سرویس‌رسانی به مشتری‌، اولی قدمی میباشد که برای مقصود‌گذاری محتوا بایستی برداشت.

قدم دوم: آشنایی کاربر
برای جذب حیث استفاده کننده، شایسته ترین طریق آن میباشد که به خیر و خوبی اورا بشناسیم و دقیقاً از محتوایی که دقت او‌را جلب می‌نماید به کار گیری کنیم. در‌حالتی که استفاده کننده متبوع و جامعه‌ی غرض ما، کسی میباشد که قصد خرید کفش دارااست، بایستی در محتواهای خویش کلیدواژه‌های دارنده لغات داد و ستد به فعالیت ببریم تا بیشتر اشخاصی را جذب کنیم که مشتری ما می‌باشند، خیر هر که میخواهد عکس کفش ببیند یا این که مدهای روز را بشناسد.

قدم سوم: مراجعه به دارای تخصص محتوا
ساخت و ساز محتوا از آن کارهایی وجود ندارد که هرکسی از پسش بربیاید و نیاز به سال‌ها تجربه و داده ها ظریف داراست. بهتر میباشد آحاد ساخت محتوای یک کسب‌وکار بوسیله یک کارشناس اداره خواهد شد تا یکدستی و مقصود‌مندی محتواها به نیکی نگهداری گردد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 177
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 689
  • بازدید کلی : 6681
  • کدهای اختصاصی