X
تبليغات

تصویر ثابت

تاثیر محتوا در سئو – نقش و ارزش محتوا در سئو چیست؟
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 4
دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 زمان : 13:26


آیا می دانید که seo با محتوا شروع گردیده و با محتوا نیز ادامه می‌یابد؟ توليد محتوا در مشهد البته با این وجود متاسفانه اکثری از پروژه های seo بر مبانی محتوا وجود ندارد.


seo نویسی چه می باشد؟
خواسته از seo نویسی تایپ کردن محتوا به سیرتکامل ایست که قابلیت و امکان کسب جايگاه در لغت ها کلیدی دارای ربط را داشته باشد. شما از این کلمه ها کلیدی به صورت همگانی در تیتر ورقه و بدنه متن محتوا به کارگیری می‌نمایید. همینطور در جاهای دیگری نیز می قدرت از این کلمه ها کلیدی به کار گرفت. به طور ایده آل یک محتوا باید به طور طبیعی برای این عبارات کلیدی سئو گردد.

پیش از آنکه با به کارگیری از ساخت محتوا در سمت و سوی افزایش تارنما قدم بردارید، بایست بدانید که:

seo نویسی چه می‌باشد؟
چه نوع محتوایی را در پست های وب لاگ وبسایت می‌تواند منتشر کنید؟
استراتژی بلند مقطع شما در محتوا نویسی چه است؟
در‌این قسمت ما قصد داریم که به جنبه های گوناگون محتوا نویسی برای کسب سکو فراتر نگاهی بیندازیم. اگرچه فقط محتوا همگی چیز seo وجود ندارد، ولی به جثارت میتوان بیان کرد که محتوا مهم ترین تاثیر را در کسب مرتبه داراست. در حالتی‌که محتوایی وجود نداشته باشد، شیت ای نیز برای کسب سکو وجود نخواهد داشت.

همچون توضیحات بالا برای seo نویسی می بایست گام های تحت را بردارید:

از وجود واژه و کلمه کلیدی در تیتر کاغذ اعتقاد نتیجه ها فرمائید.
از واژه کلیدی و عبارت مربوط به آن در متن محتوا به طور متفرق ای به کار گیری فرمائید.
از کلمه ها کلیدی و عبارت شبیه با آن در تگ های هدر H1، H2 یا این که H3 استعمال فرمائید تا بر روی آنان تاکید بیشتری خواهد شد.
از لغات کلیدی تحت عنوان انکرتکست برای لینک و پیوند دادن به محتوا در دیگر صفحه های تارنما استفاه فرمائید.
این نکات جزیی از بهینه سازی داخلی تارنما محسوب می گردند. این نکات به تنهایی موجب ارتقاء جايگاه محتوا در نتیجه ها گوگل نمی گردند، البته نقشی هر تعدادی کوچک در seo بازی می نمایند. کیفیت محتوا و معیار رابطه آن با عبارت گزینه کاوش نقشی اصلی در درجه آخرین صفحه ها وب سایت دارا‌هستند. محتوای سوای کیفیت مایحتاج، شانسی برای کسب درجه ندارد. در واقع کیفیت محتوا بیشترین بها را در seo دارااست.

در کنار کیفیت محتوا، فرمت ارائه آن نیز از اهمیت خاصی برخوردار‌است. الگوریتم های گوگل به طوری پباده سازی گردیده اند که در قسمت هایی از کاغذ پیرو مهم‌ترین عبارات میشوند.

برای تایپ کردن محتوای مبنی بر seo موردنیاز میباشد که به موارد ذیل نیز توجه داشته باشید:

یافتن لغت ها کلیدی: پیش از تایپ کردن محتوا مبادرت به تنظیم لیستی از لغات کلیدی مربوط به محتوا فرمایید. این لغات کلیدی به عبارتی هایی می باشند که یوزرها غرض شما آن‌ها‌را در موتورهای کاوش سرچ می نمایند تا به سرویس ها، محصول ها و پست های شما دست پیدا نمایند.
تایپ کردن محتوای کیفیت عالی: هیچ کس نباید بها محتوای باکیفیت را دستکم بگیرد. در‌صورتی‌که محتوای ساخت و ساز گردیده کیفیت نامناسبی داشته باشد، دیگر وقتی که برای سئو آن صرف می‌کنید، ارزشی نخواهد داشت. اعتنا داشته باشید که غرض از ساخت محتوا، ارائه داده ها به یوزرها میباشد.
منفعت بردن از لغات کلیدی: بعداز تایپ کردن محتوا توجه نمایید که از لغات کلیدی در قسمت های اصلی ورقه به کارگیری نموده اید. البته هیچگاه از آن ها به صورت افراطی استعمال نکنید. هر جا که تصور می‌کنید به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی ضرریست ولی تکراری جلوه می نماید، از مساوی های آن به کار گیری کنید.
اکران هر چه بیشتر محتوا: غرض از بازاریابی محتوا در دسترس قرار دادن آن برای یوزرها بیشتر میباشد. در‌این راستا تکثیر محتوا در شبکه های عمومی می‌تواند تاثیر به سزایی در اکران هر چه بیشتر چشم شدن آن داشته باشد. گوگل پذیرش محتوای شما در شبکه‌های‌عمومی را دوست دارااست و اشتراک گذاری بیشتر آن، تحت عنوان معیاری از تایید بهتر آن قادر است باشد.
قیمت محتوا در بهینه سازی چه میباشد؟
گوگل پاد شاه موتورهای جستجوست و روزمره به 3.5 میلیارد کاوش جواب می‌دهد. هنگامی ما کلام از سئو میکنیم، در واقع هدفمان ارائه جواب های خوب به سوال ها یوزرها در جستجوها میباشد.

Larry Page و Sergey Brin، بنیان گذاران گوگل در سال 1998 ماموریت خویش را اینطور تعریف کردند:

“ماموریت ما نظم دهی به داده ها اینترنت در جهان و در دسترس قرار دادن آنان برای یوزرها میباشد.”

این ماموریت امروز نیز پا برجاست. با این حالا شیوه سازماندهی آن‌ها در طی مجال دستخوش تغییراتی گردیده است. الگوریتم های گوگل همواره در حالا بروزرسانی با غرض ارائه داده ها دارای ربط میباشند. نتیجه ها موءثر و دارای ربط، محتواهایی می‌باشند که گوگل در همت برای اکران آنهاست.

این قضیه بدان معنیست که محتوای خوب از حیث seo در صدر می بایست برای کابران گوگل موثر و باارزش باشد. البته اثر گذار بودن در چه فاکتورهایی خلاصه می‌شود؟ گوگل این فاکتورها را مشمول مفاد تحت میداند:

وجود داده ها اثر گذار
وجود داده ها نفیس بیشتر نسبت به دیگر تارنما ها
قابل متکی بودن بودن
باکیفیت
جذابیت
چنانچه این فاکتورها برای محتوا در کنار هم واقع شوند، پتانسیل بها محتوا در seo ارتقا خواهد یافت. فارغ از سود مندی از این فاکتورها، محتوای شما بها خاصی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ساخت محتوای خوب، صرفا تکه ای از جورچین کسب جايگاه است. شما در کنار آن از مسائل تکنیکال بهینه سازی نیز نباید غافل گردید.

پنج برهان برای فهم نقش اساسی محتوا در بهینه سازی
حالا که با seo نویسی و طرز تایپ کردن محتوای جالب آشنا شدید، وقت آنست که به قضیه مهم مقاله یعنی نقش محتوا و عامل اهمیت آن در seo بپردازیم. وب لاگ تارنما مشهور Kissmetrics در یکی‌از پست های خویش اذعان داشته که seo در واقع به عبارتی بازاریابی محتواست. از‌آن‌جا‌که تایپ کردن محتوا جز طلاق ناپذیری از هر تلاشی در بازاریابی محتوا به حساب آورده می شود، پس با یقین میتوان خاطرنشان کرد که seo عملا متساوی ساخت و ساز محتواست. البته چه‌گونه؟

1. بهینه سازی نیاز به استعمال راهبردی از لغت ها کلیدی دارااست
دقت به لغت ها کلیدی از اهمیت متعددی برخوردار‌است. درواقع بعد از تعیین لغات کلیدی، فقط به واسطه ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب حول آن میباشد که میتوان به کسب جايگاه در کاوش آن واژه کلیدی، آرزو داشت. در شکل عدم وجود محتوا، کسب درجه نیز عملا کاری نشدنیست.

2. دوست داستنی شدن در شبکه های مردمی به واسطه کیفیت محتوا قابلیت پذیر میباشد
ایجاد محتوای کیفیت خوب موجب ارتقا شانس چشم شدن محتوا در شبکه‌های‌عمومی شود. اشتراک هر چه بیشتر پیوند های محتوا در شبکه‌های‌عمومی نیز تاییدیه ای برای گزینه پسند بودن محتوای شما برای یوزرها میباشد. گفته می‌گردد که گوگل از این نوع تاییدیه ها در سکو بندی به کارگیری می نماید.

3. کسب بک لینک و پیوند های کیفیت بالا فقط با ساخت محتوای کیفیت بالا به دست می‌آید
داشتن بک لینک و پیوند برای محتوا نیز به طوری پذیرش محتوا به وسیله دیگر وبسایت هاست. ولی چرا یوزرها باید به شما در اینترنت سایتشان لینک و پیوند دهند؟ غیروابسته از مشاجره کسب لینک و پیوند به واسطه پرداخت پول، در اکثر وقت ها حالت یوزرها به واسطه سپاس از داده ها محتوا، به وبسایت شما پیوند خواهند اعطا کرد. گوگل از این بک لینک و پیوند ها در درجه بندی وبسایت ها استعمال میکند.

4. گوگل برای درجه دادن نیاز به محتوا داراست
درصورتی که محتوایی در فعالیت نباشد، گوگل قرار به جايگاه دادن به چیست؟ گوگل مدام در حالا مرتبه بندی پیوند ها به واسطه محتوایشان میباشد. به همین عامل میباشد که محتوا بها متعددی داراست، چرا‌که به عبارتی چیزیست که گوگل به آن سکو می‌دهد. همینطور محتوا به گوگل اعلام می نماید که قرار بر کسب سکو در چه لغات کلیدی میباشد.

5. محتوا به حل خطاها یوزرها یاری می نماید
یوزرها عشق و علاقه مندند که در هنگام جستجوی سوال های خویش نتایجی را در گوگل مشاهده نمایند که موجب رفع اشتباهات آنان در شایسته ترین صورت ممکن می‌شود. گوگل همواره در اکنون ارتقای الگوریتم های خویش برای منطبق با اینگونه سیستم هاییست. در‌حالتی که محتوای شما پاسخگوی نیاز یوزرها در واژه کلیدی به سری باشد، درجه آن در طی فرصت ارتقا خواهد یافت.

در طول های به دور به بهینه سازی به طور جداگانه نگاه میشد، ولی حال دیگر این سیرتکامل وجود ندارد. امروزه seo با گروه عملکرد های شما در بازاریابی محتوا راجع‌به میباشد. سوای محتوای خوب، هیچگاه حاذق به راض

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 287
  • بازدید کلی : 287
  • کدهای اختصاصی
    \r\n