X
تبليغات

تصویر ثابت

نکات مدیریت محتوا برای سئوی سایت
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 4
يکشنبه 29 فروردين 1400 زمان : 15:11


مبتنی بر اصل نسبیت، بعضا از شرایطی که در قبل ثابت گردیده اند ممکن میباشد تولید محتوا در مشهد امروز رد شوند. به همین استدلال دستکاری و بازبینی محتواهای پیشین که در وبسایت بار گذاری گردیده اند نیز از سایر مواقعی میباشد که بایستی در seo و seo مد لحاظ قرار بگیرد.

2-به کار گیری از Name و Alt برای تصاویر

تصاویری که در وبسایت بار گذاری می‎شوند بایستی از خصوصیت Alt و Name برخوردار باشند. در حالتی‌که چه این دو آیتم شکل نگیرد، هیچ مشکلی برای وبسایت فیس نمی دهد ولی وجود آن می‎تواند به مرتبه بهتر وب سایت یاری دهد.

3-دادن لینک و پیوند به بیرون از وبسایت

لینک و پیوند‎ها‎یی که بیرون از تارنما می باشند و بر روی صفحه ها تارنما ما قرار می‎گیرند، به مثابه یک پله ترقی فعالیت می‎نمایند. در واقع می‎اقتدار از روش پیوند بعضی وبسایت‎ها‎ی دارای اعتبار، مرتبه تارنما را ارتقاء اعطا کرد. همینطور وجود پیوند وبسایت دیگر موجب می‎گردد تا یوزرها به لینک و پیوند مربوطه رفته و درباره ی تارنما ما و نوشته ی علمی شما صحبت بگویند.

نکته ای که بایستی به آن دقت داشت، استعمال از لینک و پیوند‎ها‎یی میباشد که برای یوزرها شناخته شد‌ه‌است و از درجه بالایی برخوردار باشند. در‌صورتی‌که که از پیوند اینترنت سایتهایی استعمال شود که در موتورهای کاوش مرتبه پایینی دارا هستند، سکو وبسایت ما نیز سقوط می‎نماید.

4-استعمال از تگ‎ها‎ی H1 تا H6

هنگامی گوگل محتوای تارنما را شناسایی‎ می‎‎نماید که در آن از تگ‎ها‎ مصرف شود. بهتر میباشد برای تیتر مقاله از H1 استعمال شود. برای H1 صرفا یک تگ مجاز میباشد. برای تگ H2 بهتر میباشد سرتیترهای نوشته‌ی علمی با آن هماهنگ شوند. به هر واحد سنجش که مرتبه تگ فراتر رود، از اهمیت آن کاسته‎ می‎‎خواهد شد. بدین مفهوم که تگ H6 اهمیت کمتری نسبت به H5 داراست. تگ ها به سازماندهی محتوا می انجامد و ساختار منجسمی را به محتوا می‌دهد و در نگاه اولیه برای یوزرها قابل فهم و شعور میباشد.

5-معین شدن تعداد لغت ها

محتوای وب سایت بایستی قضیه را شرح دهد و در عین درحال حاضر واحد سنجش حداقلی و حداکثری برای تعداد لغت ها مشخص و معلوم گردد. بدین مضمون‌ که محتوا نباید از 300 واژه و کلمه کمتر خواهد شد و در عین هم اکنون از 1500 واژه تجاوز نکند. موتورهای کاوش، محتواهای پایین 300 واژه را اسپم‎ می‎‎داند و آنان‌را در ستون محتوا به شمار نمی آورد که‌این فرمان جايگاه تارنما را کاهش‎ می‎‎دهد.

6-به کارگیری از دست کم 40 کاراکتر در تیتر مقاله

متعادل بودن در موتورهای کاوش نکته ای میباشد که می بایست به آن اعتنا نمود. به کارگیری عنا وین 70 کاراکتری به معنای یک تیتر طویل خواهد بود که هیچ تاثیری بر سئوی تارنما ندارد. حدِ تعادلِ تیتر، 40 کاراکتر‎ میباشد. تیتر بایستی معرف محتوا باشد. برای تنظیم تیتر مطلوب، می بایست لغات کلیدی اساسی را در آن مکان بخشید بطوری که برای بازدیدکننده، جذابیت داشته باشد.

7-تکرار کلمه ها کلیدی

در تایپ کردن مقاله‌ها علمی و دانشگاهی نخست محتوا تهیه و تنظیم و آن‌گاه لغت ها کلیدی از آن استخراج‎ می‎‎گردد. این در حالی میباشد که محتواهای وبسایت، کلمه ها کلیدی پیش از نوشتار تنظیم‎ می‎‎شودن. یک کدام از نکاتی که درباره با کلمه ها کلیدی می بایست مد حیث قرار بگیرد، ترازو تکرار میباشد. به عبارت دیگر تکرار 5 توشه لغات کلیدی در یک محتوا کفایت‎ می‎‎نماید. همینطور کلمه ها کلیدی می بایست در ALT و Name دست‌کم یکبار و در در نصیب Meta Description شما بیشتراز ۲ توشه به عمل مراحل. به کارگیری از لغات کلیدی در نصیب تگ و تیتر نیز نکته ای دیگر در گفت و گو کلمه ها کلیدی‎ می‎‎باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 279
  • بازدید کلی : 279
  • کدهای اختصاصی
    \r\n