X
تبليغات
h

تصویر ثابت

نکته‌هایی برای تولید محتوا
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرحجع مقالات تخصصی حوزه سئو و تولید محتوا

بازدید : 2
پنجشنبه 2 تير 1401 زمان : 12:53

درپی نوشته ی علمی مایلیم به نکاتی اشاره کنیم که تولید محتوا در مشهد در ساخت و ساز محتوا برای سایت، خیلی به مدیران سایت‌ها امداد خواهد کرد تا بازدید و ترافیک تارنما ارتقاء پیدا نماید، به این دلیل‌که ساخت‌و‌ساز محتوا در واقع یک کدام از طرق اساسی برای درآمدزایی از وب به شمار می‌رود. در‌صورتی‌که شما هم در پی دستیابی ترافیک بدون پول برای تارنما‌تان می باشید، به طبعً نکاتی که در‌پی ذکر خوا‌هیم کرد به شما امداد خواهد کرد که آهسته آهسته به سمت کاغذ اولیه گوگل مجاورت و مجاورت‌خیس گردید.

اولی نکته: برای ایجاد محتوا از یک ایده، استارت فرمایید
با‌یقین اولی و مهم ترین گام برای ساخت‌و‌ساز محتوا، داشتن یک ایده ناب و گران بها میباشد. برای اینکه بتوانید یک ایده محتوا به دست بیاورید نخستین به قضیه سایت‌تان، دقت نمایید. قضیه تارنما شما گویای این گزینه میباشد که قرار میباشد در خصوص چه چیزی با مخاطبین خویش کلام نمایید.

از جمله در‌حالتی که مورد وبسایت‌تان در باب فروش تولید ها پزشکی میباشد به صورت حتم درپی محتواهایی می‌باشید که میتواند یک رابطه بدون واسطه میان محتوا و مخاطب تولید نماید. هر چه قضیه راجع‌به تولید ها پزشکی در وب وجود داراست را پیدا کرده و آن گاه ایده پردازی فرمایید. هر چه مسئله‌ها و ایده‌های بیشتری به ذهنتان رسد، حتماً در ایجاد محتوا باکیفیت، خوب شغل خواهید کرد.

دومی نکته: در گزینش تیتر خیلی اعتنا نمایید
فارغ از شک و تردید مهم‌ترین و مهمترین نصیب یک محتوا، تیتر و عنوان آن میباشد. در واقع تیتر محتوا او‌لین موردی میباشد که مخاطبین با آن واکنش خواهند کرد و هر چه آن را دیدنی‌خیس، گیراتر و داهیانه‌خیس تعیین فرمایید مطلقاً درصد کسانی که روی آن کلیک خواهند کرد، بسیار بیشتر خواهد بود. به صورت حتم در‌حالتی که در ساخت محتوا این آیتم را دست‌کم بگیرید، بازدید کننده‌ها و مخاطبین متعددی را از دست خواهید بخشید.

سو‌مین نکته: محتواهای وقت گیر را تقسیم بندی فرمائید
در‌حالتی که درپی ارتقاء بازدید کننده می‌باشید کوشش نمایید محتواهای وقتگیر را در تعدادی بخش منتشر فرمائید. خیلی از بازدید کننده به خیال وسعت زیاد محتوا، شکیبایی تفحص چنین مطالب را ندارند. تقسیم بندی مطالب دو مزیت در بر داراست:

تقسیم بندی ساخت محتوا موجب می گردد که مخاطبین هیچ زمان از پژوهش آن خسته و دلزده نشوند

در‌صورتی‌که قصدتان این میباشد که مخاطبین را بیشتر در وب سایت نگه دارید می توانید از ترفند تقسیم بندی مطالب به کارگیری فرمایید

البته کوشش نکنید کمیت را فدای چگونگی نمایید. مخاطبینی که سعی بر تعقیب کردن و استیناف کردن ایجاد محتوا شما میباشند به شرطی نصیب‌های آتی مقاله ها را تحقیق می‌نمایند که از نگاه آن‌ها، قیمت وقت گذاشتن و تحقیق کردن را داشته باشد. پس تا مکان ممکن این آیتم را در مشاجره ساخت محتوا بدون شوخی بگیرید.

چهار‌مین نکته: در ساخت محتوا خطاها و نیاز یوزرها را غرض قرار دهید
ایجاد محتوا در بنا شده در برگیرنده اشتباهات و نیازهای یوزرها میباشد. با فهم و شعور این مورد می توانید محتواهایی را ساخت و ساز فرمایید که هم ایرادات و نیازهای آن ها را حل نماید و هم اینکه به گذر زمان مجال بازدید کننده‌های متعددی را به سمت خودش هدایت نماید. شما به راحتی می توانید اشتباهات و نیازهای مخاطبین را در وب کاوش و طبق آنان سعی بر ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا نمائید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 145
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 1908
  • بازدید کلی : 3109
  • کدهای اختصاصی